پیشنهاد فایلینگ و آگهی املاک پرند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

املاک پرند چند نوع هستند؟

به طور کلی املاک پرند در هر فازی یا به شکل شرکتی یا به شکل شخصی یا به عنوان مسکن مهر ساخته شده اند. املاک پرند فاز صفر، یک و دو اغلب مشمول ملک های سنددار و شخصی می باشند. فازهای 3 از نوع تعاونی یا شخصی ساز هستند و به شکل سنددار عرضه می شوند. املاک فاز 4 نیز از نوع تعاونی یا مسکن مهر از نوع سنددار هستند. فازهای 5 و 6 از نوع مسکن مهر و تعاونی ساز هستند.

معرفی پرند

پرند شهری است در رباط کریم استان تهران که جزو شهرهای تازه تاسیس و جدید است. این شهر تازه تاسیس، فرصت های سرمایه گذاری زیادی را در اختیار افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، قرار می دهد، به همین خاطر پرند را با نام شهر فرصت های طلایی می شناسند. املاک پرند شرایطی برای افراد ساکن در کلان شهرها فراهم می کنند که بتوانند صاحب خانه شوند. حال آن که صاحب خانه شدن در کلان شهرهایی همچون تهران برای کارمندان ساده، بسیاری از پزشکان، کارگران و… غیر ممکن شده است. شهر پرند شهر فرصت ها نامیده می شود، چون فرصت صاحب خانه شدن را به افراد کم درآمد نیز می دهد. این ویژگی با در اختیار داشتن مجموعه ای از فایلینگ و آگهی املاک پرند در اختیار افراد قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید در مورد املاک پرند تصمیم درستی بگیرید، بهتر است به وبلاگ و اخبار املاک پرند مراجعه کنید. این اخبار اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می دهد. این وبلاگ متعلق به سایت پرند مسکن می باشد.

موقعیت شهر پرند

 شهر پرند از نظر موقعیت در مجاور اتوبان ساوه واقع شده و 35 کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. عده ای معتقد هستند که این شهر، شهر انتقال پایتخت است. البته هیچ گونه تضمین یا تصمیم قطعی در این باره وجود ندارد. با این وجود این شهر قرار است از 7 فاز به 16 فاز توسعه پیدا کند. دسترسی به املاک پرند از طریق آزاد راه تهران-قم، آزادراه تهران- ساوه و راه آهن تهران-جنوب فراهم می شود. ون از دیگر موارد دسترسی به املاک پرند می باشد. این ون ها از تهران به پرند و بالعکس تردد دارند. رفت و آمد بین تهران و پرند با خط اتوبوس و تاکسی نیز امکان پذیر است. این خطوط از پرند به متروی صادقیه تردد دارند و خطوط مربوط به اتوبوس و تاکسی ون نیز از پرند به سمت متروی شاهد تردد می کنند. پرند موقعیت خوبی نسبت به شهرهای مجاور دارد. این شهر 110 کیلومتر با قم، تنها 20 کیلومتر با شهریار، 75 کیلومتر با ساوه، 40 کیلومتر با کرج و 35 کیلومتر با تهران فاصله دارد. متروی خط یک تهران در راستای آزادراه تهران-قم و فرودگاه امام خمینی حرکت می کند و در نهایت به شهر پرند می رسد. نقطه حرکت این مترو از تهران، ایستگاه شاهد می باشد. قرار است 11 قطار به شکل روزانه در این مسیر رفت و آمد کنند. 





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 28 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی